Неділя
19.05.2024
23:46
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Садовська філія КЗ "Близнюківський ліцей "
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2020 » Вересень » 16 » ДОДАТКИ до Тимчасового Порядку організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році в Садовській ЗОШ І-ІІІ ступенів
22:43
ДОДАТКИ до Тимчасового Порядку організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році в Садовській ЗОШ І-ІІІ ступенів

     ДОДАТКИ до Тимчасового Порядку організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році в Садовській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Близнюківської районної ради  Харківської області

Правила входу до закладу та виходу із закладу

1.Вхід  до приміщення старшої школи  відбувається через центральний вхід та запасний вихід . Вхід до приміщення початкової школи відбувається через центральний вхід та запасний вихід.

2. Зустріч дітей зранку здійснюється черговим учителем  та особою, яка відповідає за обробку рук антисептиком.

2. В приміщення закладу дозволяється заходити тільки здобувачам освіти, педагогічним працівникам та обслуговуючому персоналу.

3. Вхід до закладу  та пересування коридорами дозволяється тільки у захисній масці промислового виробництва або виготовленій власними руками. На уроках використання маски не є обов’язковим як для учнів, так і для вчителів.

4. Черговий вчитель перевіряє наявність маски на обличчі, слідкує за дотриманням соціальної дистанції.

5. Відповідальна особа  здійснює температурний скринінг педагогічних та технічних працівників безконтактним термометром та візуальний огляд учнів на наявність   симптомів інфекційного захворювання. Дані температурного  скринінгу заносяться до журналу обліку.

6. Особа, відповідальна за обробку рук антисептиком здійснює дозовану подачу антисептика в одні руки.

7. Вихід із закладу відбувається тими самими ходами, що і входу. Для учнів початкових класів рекомендований організований вивід дітей на подвір’я   в визначений для батьків час.

Дії при виявленні симптомів хвороби під час освітнього процесу

1. При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,1С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) учню одягають медичну маску, проводять його в ізоляційну кімнату та повідомляють батьків або опікунів.

2. При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,10 С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) у працівника закладу, він/вона негайно відсторонюється від роботи. За можливості, він/вона самостійно повертається додому та негайно звертається до сімейного лікаря. За тяжкого стану, на працівника одягається медична маска, він/вона відправляється в ізоляційну кімнату, де чекає прибуття машини «Швидкої допомоги».

3. Після вилучення особи з симптомами інфекційного захворювання в тих приміщеннях, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.

4. У випадку підтвердження в учня або працівника закладу COVID-19, проводиться визначення кола контактних осіб. Усі контактні особи відправляються на самоізоляцію під медичний нагляд сімейного лікаря на 14 днів з дня останнього контакту з особою, в якої підтверджений випадок COVID-19.

 5. Відповідальна за встановлення системи екстреної комунікації з закладами охорони здоров’я, інформує такі заклади та батьків дітей, родичів – у разі виявлення дорослого хворого.

        Керівник закладу освіти в обов’язковому порядку інформує органи управління освітою (власника).

Рекомендації щодо гігієни рук у закладі освіти

1. Основним заходом гігієни рук в умовах навчального закладу є миття рук  з милом.

2. Використання антисептика доцільне   на входах до приміщень закладу.

3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження не рекомендується.

4. Миття рук з милом необхідне у  випадках: перед початком робочого дня та після прогулянки; перед прийомом їжі; після відвідування туалету; коли руки явно забруднені.

5. Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

6. Кожен рукомийник для миття рук   обладнаний рідким милом в дозаторі та одноразовими рушниками.

7. Дозатор для мила треба мити та дезінфікувати перед кожним наповненням новою порцією, якщо місткість для мила багаторазова.

8. Тверде мило не рекомендовано в місцях загального користування.

Обробка рук антисептиком

1. Кількість антисептику на одну обробку – не менше 3 мл.

2. Для ефективної обробки рук використовувати антисептичні засоби з загальним вмістом спирту не менше 60%.

3. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

4. Перед нанесенням антисептику руки мають бути повністю сухі. Нанесення антисептику на вологі руки подразнює шкіру та знижує ефективність дії антисептичного засобу.

5. Медичні рукавички потрібно використовувати лише у медичних пунктах та за показаннями. А також, для роботи з дезінфікуючими розчинами та прибирання приміщень.

Дії при підтвердженні в учасників освітнього процесу хвороби за результатами епідеміологічного дослідження

У разі виявлення хворого за результатами епідеміологіч­ного дослідження та за погодженням з органами охорони здоров’я необхідно призупинити функціонування групи/ класу, де було виявлено хворого, на період 14 днів, або всього закладу освіти.

Приміщення закладу освіти можна використовувати тільки після повної дезінфекції відповідними службами.

 Особа, відповідальна за встановлення системи екстреної комунікації з закладами охорони здоров’я, інформує такі заклади та батьків дітей, родичів – у разі виявлення дорослого хворого.

Керівник закладу освіти в обов’язковому порядку інформує органи управління освітою (власника).

Правила користування захисною маскою

Маска повинна щільно сидіти на обличчі, повністю закриваючи ніс, рот і підборіддя.

При використанні пов'язки забороняється чіпати її руками. При контакті інфекція потрапляє на руки і може потрапити в організм через слизову оболонку очей або рота.

Знімати маску можна тільки за вушні петлі не торкаючись до її тканини.

При будь-якому контакті рук з зараженим матеріалом необхідно їх ретельно помити або використовувати дезінфікуючий спрей.

Міняти маски кожні 2-4 години. Використані вироби викидати тільки в сміття (контейнери для використаних масок). Не потрібно зберігати пов'язку, класти її в сумку або в кишеню. Подальше використання може нашкодити вашому здоров'ю. Не забувайте, що медична маска одноразова.

Одягати пов'язку на обличчя необхідно тільки в приміщеннях, в транспорті або при прямому контакті з хворою людиною. 

Безпека повітря закритих приміщень

1. Найкращим методом дотримання безпеки повітря закритих приміщень є провітрювання приміщень.

2. Провітрювання приміщень здійснюється  педагогічними працівниками після кожного уроку не менше 10 хвилин.

3. При провітрюванні приміщень слід забезпечити безпеку дітей. 

4. Слід проводити контроль мікроклімату закритих приміщень, а саме температури   за допомогою термометрів, які розміщуються у кожному приміщенні. 

5.Використання УФ-випромінювачів в дитячих навчальних закладах не рекомендується.

Прибирання та дезінфекція поверхонь

1. У навчальних закладах для прибирання рекомендується використовувати миючий засіб (поверхнево-активна речовина).

2. Прибирання вуличних майданчиків з дезінфекційним засобом є недоцільним для профілактики розповсюдження інфекцій.

3. Всі класні кімнати та інші приміщення прибираються після закінчення освітнього процесу технічними працівниками.

4. При прибиранні слід пересуватись від чистих об’єктів до брудних та від розташованих вище до розташованих нижче.

5. У період підвищеної захворюваності на гострі респіраторні інфекції особливу увагу приділяти обробці висококонтактних поверхонь (ті поверхні, до яких найчастіше торкаються руками).

6.Перелік вискококонтактних поверхонь у кожному приміщенні включає: ручки дверей з двох сторін, робочі столи, клавіатури комп’ютерів, пульти, поручні.

7. Рекомендовано використовувати для дезінфекції контактних поверхонь спиртовмісні дезінфекційні засоби. Використання хлорвмісних засобів може мати негативний вплив на здоров’я людей, якщо в приміщенні, де проводиться обробка, погана вентиляція.

8. Для дезінфекції поверхонь слід надавати перевагу протиранню поверхонь серветкою, змоченою в дезінфекційному розчині. Серветка має бути вологою від засобу.

9.У наявності мають бути промарковані серветки для протирання різних зон чистоти. Протирання поверхонь потрібно здійснювати при відсутності дітей та за умови провітрювання приміщень.

 10. Миття підлоги в загальних приміщеннях рекомендовано здійснювати з використанням миючих розчинів. Використання дезінфекційних розчинів для миття підлоги не приводить до підвищення рівня безпеки закладу та може мати токсичний вплив унаслідок випаровування. В туалетах для миття підлоги доцільно використовувати дезінфекційні засоби, надаючи перевагу четвертинним аммосу водню.

11. Прибирання приміщень слід проводити тільки в побутових захисних рукавичках. Допускається багаторазове використання таких рукавичок за умови їх непошкодженої структури. Рукавички потрібно змінювати при переході з однієї зони чистоти (від однієї групи поверхонь) до іншої і при переході з миття підлоги до дезінфекції/миття поверхонь. Допустимо використовувати одну пару рукавичок за умови, якщо спочатку проходить обробка контактних поверхонь, а потім мит-

тя підлоги, але не навпаки.

12. Весь прибиральний інвентар повинен мати чітке маркування відповідно до зони, яку ним прибирають. Маркування може проводитись як за допомогою нанесення надписів на інвентар, так і за кольором. При маркуванні за кольором, «кодування» повинно бути зафіксовано письмово та розміщено в кімнаті для зберігання інвентарю для інформування персоналу.

13. Весь прибиральний інвентар має бути виготовлений з матеріалу, що підлягає дезінфекції. Інвентар має бути чистим та непошкодженим. Не можна використовувати для прибирання дерев’яний інвентар, адже такий інвентар неможливо ефективно продезінфікувати.

14. Після завершення прибирання весь інвентар слід продезінфікувати: твердий інвентар - методом зрошення або протирання; ганчірки/мопи перуться в окремій пральній машині, або (за умови ручного прання) замочуються в дезінфекційному розчині на час експозиції за інструкцією до засобу з наступним споліскуванням водою.

15. Персонал, який проводить прибирання, повинен слідкувати за гігієною рук та ретельно мити руки з милом після зняття рукавичок та завершення прибирання. У разі відсутності доступу до води слід обробити руки антисептиком.

16. У закладі повинна бути призначена відповідальна особа для приготування дезінфекційних розчинів. Відповідальна особа забезпечується респіратором, засобом захисту очей, водонепроникним фартухом та рукавичками.

17. Дезінфекційні розчини повинні готуватись в спеціально відведеній кімнаті, в якій є можливість проводити провітрювання для зменшення кількості випаровування. Доступ до кімнати має бути обмежений для персоналу та заборонений для дітей.

18. В кімнаті для розведення розчину мають бути наявні інструкції до засобу, що використовується. Дозволяється використання лише дезінфекційних засобів, на які є сертифікати якості, та які мають маркування стосовно придатності для застосування у навчальних закладах.

19. Тара, в якій готується розчин, має бути щільно закрита та промаркована, із зазначенням дати приготування, кінцевого терміну споживання, назви та концентрації розчину.

20. Весь прибиральний інвентар повинен зберігатися в окремому приміщенні. Не можна зберігати прибиральний інвентар разом з харчовими продуктами, біля унітазів, рукомийників, навчального та технологічного обладнання. У кімнаті для зберігання прибирального інвентарю має бути обладнане місце для сушіння мопів/ганчірок. Сушіння інвентарю на батареях, відрах не допускається

Орієнтовна частота та метод обробки окремих поверхонь

Поверхні

Періодичність

Метод обробки

Склад засобу

Підлога

2 рази/день та у

міру  забруднення

Миття

Мийний засіб

Висококонтактні поверхні (ручки дверей, вимикачі, поручні, робочі столи,

побутові прилади,

клавіатури, пульти,

сантехнічні прилади,

крани, поручні на

стільцях тощо)

 

 

 

 

 

     2-3 рази/день

Протира-

ння

Перевагу слід надавати спиртовмісним

засобам, допустимо використовувати

засоби на основі четвертинних амонієвих

сполук.

Хлоровмісні засоби можуть мати негативний

вплив на здоров’я співробітників та дітей

 

 

 

Санітарні кімнати,

 

  

 

    2 рази/день та

    за необхідності

   

 

 

        Миття

Мийний засіб, засоби на основі четвертинних амонієвих сполук (ЧАС) або перекису водню.

У випадку обмеженого бюджету можливе використання хлорвмісних засобів, за умови забезпечення провітрювання та відсутності дітей в приміщенні під час обробки

 

Правила, яких слід дотримуватися батькам або особам, які їх  замінюють

1.Кожного ранку перед виходом до школи виконувати замір температури і перевіряти наявність респіраторних симптомів.

    2.Перевіряти наявність чергової та запасної захисних масок у дітей, антисептичних серветок.

Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу дозволяється без використання захисної маски.

3.Перевіряти наявність особистої тари для організації  особистого питного режиму, який буде підтримуватися з бака для води працівником закладу.

4.Передбачати перекуси своїх дітей на окремій перерві продуктами, які необхідно поміщати в окремі пластикові контейнери.

5.В разі виявлення підвищеної температури та ознак респіраторного захворювання у дитини, необхідно залишити її  вдома та негайно зв’язатися з сімейним лікарем. Повідомити класного керівника про хворобу дитини.

 6.  Якщо дитина знаходиться на домашній ізоляції, батьки повинні навчити її дотримуватися таких профілактич­них заходів:  залишатися вдома; жити окремо в ізольованому просторі, якщо це можливо; часто провітрювати приміщення; приймайти їжу наодинці; користуватися особистими предметами гігієни.

 7. Якщо учень знаходиться на домашній ізоляції, батькам необхідно дотримуватися таких профілактичних заходів:

щодня ретельно перевіряти стан здоров’я на наявність високої температури чи респіраторних симптомів;

уникати контаків, а особливо з літніми людьми, вагітними, малими дітьми, людьми з  хронічними захворюваннями або онкологією.

жити в окремому приміщенні з дитиною на ізоляції і часто провітрювати його кімнату;

забороняється прийом гостей ;

використовувати різні особисті предмети (рушники, посуд тощо) при користуванні спільним туалетом або душовою кабіною, дезінфікувати їх (наприклад, домашнім розчином хлорної рідини).

  В разі    захворювання когось із дорослих членів сім’ї, залишити дитину вдома, ізолювавши від хворого та повідомити про це класного керівника.         

Переглядів: 123 | Додав: sadove | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites