Неділя
19.05.2024
20:31
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Садовська філія КЗ "Близнюківський ліцей "
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2020 » Вересень » 16 » Тимчасовий Порядок організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році в Садовській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
22:43
Тимчасовий Порядок організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році в Садовській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               Рішенням педагогічної ради

                                                                              протокол №1 від 31.08.2020

 

Тимчасовий Порядок

організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році в

Садовській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

Близнюківської районної ради  Харківської області

  

   На виконання Постанови Головного державного санітарного лікаря України «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби(COVID-19), Рекомендацій МОНУ щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році( додаток до листа МОНУ від 05.08.2020 №1/9-420), з метою запобігання  спалахів коронавірусної  інфекції, забезпечення стабільного та впорядкованого відновлення освітнього процесу, підтримання безпеки санітарного стану навчальних приміщень та забезпечення збереження здоров’я і безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу, в  Садовській ЗОШ І-ІІІ ст.  Близнюківської районної ради Харківської області  розроблено Тимчасовий Порядок організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році.

  2020/2021  навчальний рік розпочнеться 1 вересня за гнучким режимом роботи з використанням очного, дистанційного, змішаного навчання.

  Організація освітнього процесу в закладі забезпечується з урахуванням вимог соціального дистанціювання; регулярного моніторингу та аналізу відвідування занять учнями з метою раннього виявлення захворюваності; запровадження гнучкої структури навчального року.

    Для учнів, яким не рекомендовано перебування в  закладах освіти, рекомендовано продовжити навчання за формами здобуття освіти, що максимально відповідають потребам їхнього захисту та безпеки.

    З метою запобігання спалахів інфекції в закладі, за  кожним класом закріплена відповідна класна кімната, в якій діти будуть знаходитися протягом навчальних годин.

    При організації освітнього процесу забороняються  дії з учнями, які передбачають тактильний контакт.

  Для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів ГРЗ або підвищеної температури, виокремлено спеціальну кімнату( бібліотеку)

  Враховуючи специфіку викладання  інформатики, санітарні вимоги до приміщень та відсутність окремих навчальних кабінетів, будуть вводитися підзміни, що дасть змогу проводити уроки інформатики для учнів  школи в предметному  кабінетах.

   Уроки фізичної культури будуть проводитися переважно на свіжому повітрі з використанням спортивних майданчиків. У разі поганих погодних умов діти будуть займатися у спортивній  залі.

  Для вивчення окремих тем дозволяється використовувати дистанційну форму навчання з застосуванням відповідних електронних платформ та технічних засобів.

Маршрут руху здобувачів освіти сформовано таким чином, щоб запобігати утворенню скупчення  дітей.

Графік допуску учнів до закладу здійснюється згідно розкладу уроків, який передбачає різний час початку та закінчення занять (перерв) для різних класів .

Для утримання дистанції та організованого руху, розмежування відстані в 1,5 метра білими горизонтальними лініями розпочинається від входу на територію закладу, продовжується коридорами приміщень.

Для входу в старшу школу використовуються:

для учнів  за якими закріплені 11,8,6 кабінети – центральний вхід;

для учнів  за якими закріплені 9,7,10 кабінети  – запасний вихід старшої школи.

Для входу в початкову школу використовуються :

для учнів 1,2, 5 класів – центральний вхід початкової школи;

для учнів 3,4  класів – запасний вихід початкової школи.

Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю та осіб, які здійснюють технічний супровід функціонування закладу з обов’язковим дотриманням усіх проти епідеміологічних вимог. 

Комунікації з батьками здійснюються дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.    

В закладі забороняється проведення масових заходів, крім необхідних для функціонування закладу.

Щоранку здійснюється термометрія безконтактним термометром педагогічних працівників та обслуговуючого персоналу на центральних входах у приміщення закладу. Вимірювання температури проводиться заступником директора з виховної роботи, призначеною наказом директора відповідальною особою за температурний скрінінг. Результати заносяться у журнал обліку температурного  скринінгу.

Працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання, або підвищеною температурою тіла понад 37.2 С не допускаються на робоче місце.

На входах до  приміщень закладу організовано місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця позначені яскравими вказівниками про правила та необхідність дезінфекції рук. Дозоване розпилювання антисептика   здійснюється працівниками закладу.

Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим. Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу дозволяється без використання захисної маски.

В зв’язку з переміщенням учнів 1-5 класів до приміщення старшої школи в бібліотеку , необхідно передбачити наявність в них чергової захисної маски.

В разі віднесення регіону до «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, педагогам в процесі викладання навчальної дисципліни рекомендовано використовувати захисні щитки.

Усі працівники закладу забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

Засобами індивідуального захисту  учнів забезпечують батьки.                                 

            Перед початком занять педагоги мають опитувати учнів  щодо самопочуття та наявності симптомів COVID-19. Якщо виявлено ознаки респіраторної хвороби, здобувач має бути тимчасово ізольований у спеціальному приміщенні закладу, після чого про випадок інформують батьків або законних представників і приймається рішення про направлення здобувача до закладу охорони здоров’я.

             У разі підтвердження хвороби COVID-19 в одного зі здобувачів, всі інші здобувачі відповідного класу або групи повинні піти на самоізоляцію.

  У санітарних кімнатах  передбачається  наявність рідкого мила, антисептичних засобів для рук та паперових рушників (або електросушарок для рук). Використання багаторазових рушників заборонено.

Після проведення занять у кінці робочого дня   проводиться очищення і дезінфекція поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів. місць для сидіння тощо).

Після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин.

В санітарних кімнатах  та біля  класних кімнатах  розміщуються   урни з кришкою для використаних масок з  відміткою «ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ». Централізований збір  використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок здійснюється технічними працівниками в кінці робочого дня в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.

Організація харчування та питного режиму

На час дії Тимчасового порядку в закладі здійснюється харчування  згідно графіка в приміщенні їдальні. Доступ до їдальні здійснюється за графіком та відповідає вимогам руху учнів без контакту з іншими учнями через центральний вхід для початкової школи .

 Організація питного режиму здійснюється з використанням індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції.

При організації харчування   забезпечено відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

 Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками, які   змінюються після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального захисту  в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник   ретельно вимиває руки з милом або обробляє антисептичним засобом.

 Працівник їдальні, який видає страви  забезпечується засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками, забезпечується умовами для дотриманням  правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичними засобами для обробки рук, тощо.

Організація підвозу учнів  закладу

Організатор - перевізник. який здійснює перевезення дітей та працівників до закладу освіти забезпечує:

проведення дезінфекційних заходів у салоні транспортного засобу в кінці робочої зміні;

водіїв засобами індивідуального захисту (із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи на 1 особу), антисептичний засіб для обробки рук;

проведення навчання з питань використання та утилізації засобів індивідуального захисту;

щоденний контроль за станом здоров'я водіїв та проведення температурного скринінгу до початку робочої зміни;

не допуск до роботи осіб з ознаками гострої респіраторної хвороби або підвищеною температурою тіла понад 37,2 С;

вхід до салону автотранспорту при наявності засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски);

перевезення пасажирів здійснювати у межах кількості місць для сидіння.

З метою запобігання зараженню та поширенню коронавірусу, дотримання правил реагування на симптоми COVID-19, правил використання та утилізації засобів індивідуального захисту, в закладі розроблено правила та алгоритми дій  на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з випадками захворювань та проводяться п’ятихвилинки і уроки здоров’я для учасників освітнього процесу. (Див.ДОДАТКИ)

Переглядів: 122 | Додав: sadove | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites